Kamp dag 3.

Vandaag hebben de kinderen zich van hun sportiefste kant laten zien. Na het ontbijt zijn we het bos weer in gegaan om daar weer een fanatiek potje Levend Stratego te spelen.

Na de lunch zijn de groepen begonnen aan een lange tocht naar het verscholen dorp. Hier zijn de kinderen rondgeleid en hebben ze een indruk gekregen hoe het was om te moeten onderduiken in oorlogstijd.

Toen we allemaal terug waren speelden we een gezellig potje Bingo. Natuurlijk waren er een aantal valse bingo’s dus werd er meerdere keren lekker vals een liedje gezongen.

Na het avondeten gingen we weer richting het bos om daar geld te smokkelen van de ene kant naar de andere kant. Zo stil mogelijk moesten de kinderen navigeren door het bos want ze konden zomaar gespot en gepakt worden door de leerkrachten die zich in het bos verstopt hadden.