Maatschappelijk werk

Mijn naam is Karin Bakboord, ik heb de leeftijd van 55 jaar bereikt. Ik woon in Den Haag samen met mijn partner en twee dochters van 17 en 19 jaar. Ik trek graag erop uit met mijn gezin en mijn vrienden. We maken wandelingen, we bezoeken regelmatig een theatervoorstelling of een tentoonstelling. Rustig op de bank televisie kijken of de krant lezen vind ik ook aangenaam om te doen.

Ik werk sinds 2001 met veel plezier in het schoolmaatschappelijk werk binnen het basisonderwijs in Rotterdam. In de afgelopen jaren heb ik mij ook toegelegd op het geven van weerbaarheids- en sociale vaardigheidstrainingen voor kinderen in de basisschoolleeftijd.

Als schoolmaatschappelijk werker vind ik het belangrijk dat school en ouders elkaar kennen, elkaar informeren over het welbevinden van het kind in goede maar ook in minder goede tijden om

vandaaruit tot samenwerking te komen. Vanuit deze samenwerking wil ik graag uitvoering geven aan mijn werk als schoolmaatschappelijk werker op de Jacobus.

Ik zal op de donderdagen van 08:30 tot 14:30 uur werkzaam zijn op de Jacobus.

U kunt mij per telefoon of per mail bereiken:

Mob: 0641095112

Mail: karinbakboord@flexusjeugdplein.nl

error: Content is protected !!